Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika při sledování subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F14%3A86092408" target="_blank" >RIV/61989100:27350/14:86092408 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989100:27740/14:86092408 RIV/26438003:_____/14:#0000001
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika při sledování subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury
Popis výsledku v původním jazyce
Tento dokument navazuje na výstupy z první fáze projektu v roce 2013: Přehled jevů a dat DPZ pro použití v dopravě a Analýza přínosu vybraných aplikací, jenž je závěrečným výstupem z řešení projektu ?Zhodnocení využitelnosti dat DPZ pro použití v dopravě?. Projekt s ev. č. TB0100MD021 byl realizován v rámci zakázky na základě veřejné soutěže v programu Technologické agentury České republiky (TAČR) Beta v letech 2013-2014. Příjemcem projektu byla společnost GISAT s.r.o., která při zpracování metodiky spolupracovala s odborníky z Fakulty stavební Českého vysokého učení technického v Praze a z centra IT4INNOVATIONS při Vysoké škole báňské ? Technické univerzitě v Ostravě. Dokument se zaměřuje se na aplikovatelnost metody trvalých odražečů radarové interferometrie (InSAR) pro sledování deformací a rizikových jevů v dopravě, které byly vybrány na základě konzultací s odborníky v oblasti dopravy z ŘSD a SŽDC. Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika sledováním subsidence a
Název v anglickém jazyce
Methodology of selection of InSAR data and methods for preparation of risk map based on monitoring of subsidence and undesirable deformations of transportation infrastructure
Popis výsledku anglicky
This document builds on the outcomes of the first phase of the project in 2013: Survey phenomena and remote sensing data for use in transport and Analysis of the contribution of selected applications, which is the final output of the project "Evaluationof the applicability of remote sensing data for use in transportation." Project no. TB0100MD021 was carried out under the contract on the basis of a public competition program of the Technology Agency of the Czech Republic (TAČR) Beta in 2013-2014. The beneficiary of the project was the company GISAT Ltd. which collaborated with experts from the Faculty of Civil Engineering, Czech Technical University in Prague and the IT4INNOVATIONS center at VSB - Technical University of Ostrava. The document focuseson the applicability of the method of permanent reflectors radar interferometry (InSAR) for monitoring deformations and dangerous phenomena in transportation that were selected in consultation with experts in the field of transport from R
Klasifikace
Druh
N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TB0100MD021" target="_blank" >TB0100MD021: Zhodnocení využitelnosti dat dálkového průzkumu Země pro použití v dopravě</a><br>
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
111/2014-710-VV/1
Číslo předpisu
zákon č. 49/2013 Sb. http://www.vyzkum.cz/storage/att/1E10F8FC9155F16F961AB72E28D9D2A0/281_C3_zakon_c_49_2013_Sb.pdf
Technické parametry
N - č. osvědčení 111/2014-710-VV/1
Ekonomické parametry
Metodika byla certifikována 16.12.2014. Ekonomický dopad metodiky dosud nebyl vyčíslen.
Označení certifikačního orgánu
Ministerstva dopravy, Nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 00 Praha 1-Nové Město
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy