Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika při sledování subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F14%3A86092408" target="_blank" >RIV/61989100:27350/14:86092408 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27740/14:86092408 RIV/26438003:_____/14:#0000001

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika při sledování subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento dokument navazuje na výstupy z první fáze projektu v roce 2013: Přehled jevů a dat DPZ pro použití v dopravě a Analýza přínosu vybraných aplikací, jenž je závěrečným výstupem z řešení projektu ?Zhodnocení využitelnosti dat DPZ pro použití v dopravě?. Projekt s ev. č. TB0100MD021 byl realizován v rámci zakázky na základě veřejné soutěže v programu Technologické agentury České republiky (TAČR) Beta v letech 2013-2014. Příjemcem projektu byla společnost GISAT s.r.o., která při zpracování metodiky spolupracovala s odborníky z Fakulty stavební Českého vysokého učení technického v Praze a z centra IT4INNOVATIONS při Vysoké škole báňské ? Technické univerzitě v Ostravě. Dokument se zaměřuje se na aplikovatelnost metody trvalých odražečů radarové interferometrie (InSAR) pro sledování deformací a rizikových jevů v dopravě, které byly vybrány na základě konzultací s odborníky v oblasti dopravy z ŘSD a SŽDC. Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika sledováním subsidence a

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology of selection of InSAR data and methods for preparation of risk map based on monitoring of subsidence and undesirable deformations of transportation infrastructure

  • Popis výsledku anglicky

    This document builds on the outcomes of the first phase of the project in 2013: Survey phenomena and remote sensing data for use in transport and Analysis of the contribution of selected applications, which is the final output of the project "Evaluationof the applicability of remote sensing data for use in transportation." Project no. TB0100MD021 was carried out under the contract on the basis of a public competition program of the Technology Agency of the Czech Republic (TAČR) Beta in 2013-2014. The beneficiary of the project was the company GISAT Ltd. which collaborated with experts from the Faculty of Civil Engineering, Czech Technical University in Prague and the IT4INNOVATIONS center at VSB - Technical University of Ostrava. The document focuseson the applicability of the method of permanent reflectors radar interferometry (InSAR) for monitoring deformations and dangerous phenomena in transportation that were selected in consultation with experts in the field of transport from R

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TB0100MD021" target="_blank" >TB0100MD021: Zhodnocení využitelnosti dat dálkového průzkumu Země pro použití v dopravě</a><br>

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    111/2014-710-VV/1

  • Číslo předpisu

    zákon č. 49/2013 Sb. http://www.vyzkum.cz/storage/att/1E10F8FC9155F16F961AB72E28D9D2A0/281_C3_zakon_c_49_2013_Sb.pdf

  • Technické parametry

    N - č. osvědčení 111/2014-710-VV/1

  • Ekonomické parametry

    Metodika byla certifikována 16.12.2014. Ekonomický dopad metodiky dosud nebyl vyčíslen.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstva dopravy, Nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 00 Praha 1-Nové Město

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy