Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika sledováním subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00228300" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00228300 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.insar.cz" target="_blank" >http://www.insar.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika sledováním subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dokument Přehled jevů a dat pro použití v dopravě a Analýza přínosu je závěrečným výstupem z řešení projektu ?Zhodnocení využitelnosti dat DPZ pro použití v dopravě?. Projekt s ev. č. TB0100MD021 byl realizován v rámci zakázky na základě veřejné soutěžev programu Technologické agentury České republiky (TAČR) Beta v letech 2013-2014. Příjemcem projektu byla společnost GISAT s.r.o., která při zpracování metodiky spolupracovala s odborníky z Fakulty stavební Českého vysokého učení technického v Praze a zcentra IT4INNOVATIONS na Fakultě hornicko-geologické Vysoké školy báňské ? Technické univerzitě v Ostravě.

  • Název v anglickém jazyce

    The Methodology for data selection and InSAR methods for creation of the risk maps tracking subsidence and deformation of adverse transport infrastructure

  • Popis výsledku anglicky

    This methodology is the final output of the project "Evaluation of the usability of the remote sensing data for utilization in transport". This project (ev. no. TB0100MD021) was performed in 2013-2014. This documents follows the output of the first phaseof the project, performed in 2013, and aims at the applicability of the persistent scatterer methods (PSInSAR) for deformation and risk monitoring in transport infrastructure, which were selected after consultations with transport experts from ŘSD and SŽDC. This methodology presents an integrated methodical framework, to be used by a potential user for understanding the problematics of the selection of suitable InSAR data and methods with regard to their impacts on the detectability of the specific risk phenomena in transport (landslides, subsidences, unwanted movements), reachable accuracy, feasibility of interpretation and also the price of such a service.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    TB0100MD021

  • Číslo předpisu

    111/2014-710-VV/1

  • Technické parametry

    Metodika byla certifikována osvědčením Ministerstva dopravy č.j. 111/2014-710-VV/1 ze dne 16.12.2014

  • Ekonomické parametry

    úspora oproti zpracování nevhodných dat (těch 200-600 tis. Kč). Úspora proti použití jiných (klasických) metod není možné odhadnout , záleží na monitorovaném objektu (v případech malých objektů vyjdou klasické metody levněji, toto se hodí spíše pro objekty velké), frekvenci měření a podobně.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů