Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza rozdílů mezi učebními osnovami programů v oblasti prostorových informací v ČR a zahraničí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F16%3A86098640" target="_blank" >RIV/61989100:27350/16:86098640 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza rozdílů mezi učebními osnovami programů v oblasti prostorových informací v ČR a zahraničí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Analýza byla vypracována podle metodiky „Návrh doporučujících národních kurikul v oblasti prostorových informací a systému komplexních vzdělávacích aktivit pro oblast prostorových informací“ s určitými nezbytnými omezeními. Podkladem k hodnocení je šetření, které bylo prováděno především na podkladě materiálů běžně dostupných prostřednictvím webových informačních systémů univerzit, jako jsou anotace a osnovy předmětů. Hodnocení bylo prováděno porovnáváním obsahů jednotlivých povinných předmětů s návrhem národního Kmenu znalostí GIS&amp;T, uvedeným v metodice. Celkem se hodnotilo 26 českých studijních programů bakalářského a navazujícícho magisterského stupně a podobně 18 zahraničních.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of differences between curricula of tertiary courses in the branch of spatial information in the Czech Republic and abroad

  • Popis výsledku anglicky

    Analysis has been undertaken according to the methodology „Proposal of recommended national curricula in the branch of spatial information and the system of complex educational activities for spatial information“ with certain necessary constraints. The evaluation has been based on available information from information systems of universities like annotation and curricula of individual lessons/courses. The description of lessons/courses was compared with the proposal of National Body of Knowledge GIS&amp;T published in the methodology. Alltogether, 26 Czech tertiary study programmes of Bachelor and Master degrees as well as 18 programmes in the world.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10508 - Physical geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.