Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Realizace 5 denního workshopu STONES 2019 pro žáky 9. tříd všech ZŠ z Mostu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F19%3A10243982" target="_blank" >RIV/61989100:27350/19:10243982 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.facebook.com/StatutarniMestoMost/videos/vb.111339528899282/293074404667144/?type=3&theater" target="_blank" >https://www.facebook.com/StatutarniMestoMost/videos/vb.111339528899282/293074404667144/?type=3&theater</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Realizace 5 denního workshopu STONES 2019 pro žáky 9. tříd všech ZŠ z Mostu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Institut kombinovaného studia Most při HGF VŠB - Technické univerzity Ostrava pořádal ve spolupráci se statutárním městem Most druhý ročník STONES, tedy STONES 2019. Stones je pořádán v rámci podpory technického a polytechnického vzdělávání a to na základě již uzavřené smlouvy o vzájemné spolupráci Institutu se statutárním městem Most. STONES je podporován z prostředků Evropské unie v rámci Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání a je součástí projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání II s registračním číslem CZ.02.3.68/0.0/0.0/17_047/0010685. Je určen žákům 9. tříd základních škol v Mostě a okolí. Probíhal ve dnech 18. - 22. února 2019 opět v zasedací místnosti Magistrátu města Most a účast 27 tříd s 532 žáky byla větší než v roce 2018. Cílem STONES je vyvolat v žácích ZŠ zájem o studium na školách s technickým a polytechnickým zaměřením a rozvinout jejich polytechnickou gramotnost. Cílem je také seznámit žáky se samotným Institutem kombinovaného studia, s jeho dlouholetou působností a tím vejití do povědomí. Žáci na akci plnili tři úkoly. Prvním úkolem bylo poznávání devíti vzorků hornin a minerálů. Druhý úkol byl zaměřen na Mohsovu stupnicí tvrdosti, fyzikální vlastnosti minerálů a i metod, které žákům pomohly správně určit minerál. A konečně ve třetím úkolu měli studenti možnost vyzkoušet si měření geodetickým přístrojem teodolitem, kdy zaměřením dvou směrů a jejich rozdílem zjistili velikost úhlu mezi dvěma body.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of a 5-day workshop STONES 2019 for 9th graders of all primary schools in Most

  • Popis výsledku anglicky

    The Institute of Combined Studies Most at HGF VŠB - Technical University of Ostrava, in cooperation with the statutory city of Most, organized the second year STONES, ie STONES 2019. Stones is organized within the support of technical and polytechnic education on the basis of already concluded agreement on mutual cooperation of the Institute Apple juice. STONES is supported by European Union funds under the Operational Program Research, Development and Education and is part of the project Local Action Plan for the Development of Education II with registration number CZ.02.3.68 / 0.0 / 0.0 / 17_047 / 0010685. It is intended for pupils in the 9th grade of primary schools in Most and its surroundings. It took place again from 18 to 22 February 2019 in the meeting room of the City of Most and the participation of 27 classes with 532 pupils was greater than in 2018. The aim of STONES is to arouse interest in studying at schools with technical and polytechnic focus and to develop their polytechnic literacy. The aim is also to acquaint pupils with the Institute of Combined Studies itself, with its long-term scope and thus to become aware. Pupils at the event performed three tasks. The first task was to identify nine samples of rocks and minerals. The second task was focused on the Mohs scale of hardness, physical properties of minerals and also methods that helped students correctly determine the mineral. Finally, in the third task, students had the opportunity to try measuring with a geodetic instrument theodolite, where by measuring the two directions and their difference, they found the size of the angle between two points.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10500 - Earth and related environmental sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Most

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    532

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce