Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technical Education of Engineers in the Context of Multimedia Computer Technology

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F99%3A00009386" target="_blank" >RIV/61989100:27350/99:00009386 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Technical Education of Engineers in the Context of Multimedia Computer Technology

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Modern multimedia tools, that we can use in the framework of teaching, extend substantially the possibilities of pedagogues. They extend the possibilities but also complicate the pedagogical process. Can we make really an effective use of them? Have we -at their application - really greater pedagogical effect? How to include the possibilities of audiovisual technique into pedagogical process as suitably as possible? These are the questions that the authors think over and on that they search the answer

  • Název v anglickém jazyce

    Technical Education of Engineers in the Context of Multimedia Computer Technology

  • Popis výsledku anglicky

    Modern multimedia tools, that we can use in the framework of teaching, extend substantially the possibilities of pedagogues. They extend the possibilities but also complicate the pedagogical process. Can we make really an effective use of them? Have we -at their application - really greater pedagogical effect? How to include the possibilities of audiovisual technique into pedagogical process as suitably as possible? These are the questions that the authors think over and on that they search the answer

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    1999

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    UICEE - second annual Conference on Engineering Education

  • ISBN

    0 7326 2047 3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    UICEE

  • Místo vydání

    Auckland, New Zealand

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku