Technical Education of Engineers in the Context of Multimedia Computer Technology
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F99%3A00009386" target="_blank" >RIV/61989100:27350/99:00009386 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Technical Education of Engineers in the Context of Multimedia Computer Technology
Popis výsledku v původním jazyce
Modern multimedia tools, that we can use in the framework of teaching, extend substantially the possibilities of pedagogues. They extend the possibilities but also complicate the pedagogical process. Can we make really an effective use of them? Have we -at their application - really greater pedagogical effect? How to include the possibilities of audiovisual technique into pedagogical process as suitably as possible? These are the questions that the authors think over and on that they search the answer
Název v anglickém jazyce
Technical Education of Engineers in the Context of Multimedia Computer Technology
Popis výsledku anglicky
Modern multimedia tools, that we can use in the framework of teaching, extend substantially the possibilities of pedagogues. They extend the possibilities but also complicate the pedagogical process. Can we make really an effective use of them? Have we -at their application - really greater pedagogical effect? How to include the possibilities of audiovisual technique into pedagogical process as suitably as possible? These are the questions that the authors think over and on that they search the answer
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
UICEE - second annual Conference on Engineering Education
ISBN
0 7326 2047 3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
UICEE
Místo vydání
Auckland, New Zealand
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—