Customer service systems in the context of international studies: Mystery e-mail/website visits
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F15%3A86094944" target="_blank" >RIV/61989100:27360/15:86094944 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989100:27350/15:86094944
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer service systems in the context of international studies: Mystery e-mail/website visits
Popis výsledku v původním jazyce
Mystery shopping techniques may include: mystery observation, mystery visits, mystery telephone calls, mystery e-mail or fax, mystery e-mail/website visits. The present book reports a study conducted using the method of mystery e-mail/website visits.
Název v anglickém jazyce
Customer service systems in the context of international studies: Mystery e-mail/website visits
Popis výsledku anglicky
Mystery shopping techniques may include: mystery observation, mystery visits, mystery telephone calls, mystery e-mail or fax, mystery e-mail/website visits. The present book reports a study conducted using the method of mystery e-mail/website visits.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-553-2258-2
Počet stran knihy
129
Název nakladatele
Technical University of Košice
Místo vydání
Košice
Kód UT WoS knihy
—