Mystery e-mail/website customer service. A case study of retail companies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F17%3A10236947" target="_blank" >RIV/61989100:27350/17:10236947 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989100:27360/17:10236947
Výsledek na webu
<a href="http://dspace.upce.cz/bitstream/handle/10195/67930/Kozel%2c%20Hawrysz%2c%20Vilamov%C3%A1%2c%20Hys.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >http://dspace.upce.cz/bitstream/handle/10195/67930/Kozel%2c%20Hawrysz%2c%20Vilamov%C3%A1%2c%20Hys.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Mystery e-mail/website customer service. A case study of retail companies
Popis výsledku v původním jazyce
This paper examines the customer service process in 5 retail companies using the method of mystery e-mail/website visits. The study was conducted in 60 car dealer centers of Škoda in Poland and the Czech Republic. The adjustment of the standards of customer service in such showrooms constitutes a vital issue in the ambit of a company's functioning, both in the Polish and Czech markets. Perfecting customer service standards by applying communication through the Internet (e.g. the use of e-mails and company websites) for the entrepreneurs functioning in the contemporary market, constitutes a promise of adaptations of standards aimed at meeting customer expectations.
Název v anglickém jazyce
Mystery e-mail/website customer service. A case study of retail companies
Popis výsledku anglicky
This paper examines the customer service process in 5 retail companies using the method of mystery e-mail/website visits. The study was conducted in 60 car dealer centers of Škoda in Poland and the Czech Republic. The adjustment of the standards of customer service in such showrooms constitutes a vital issue in the ambit of a company's functioning, both in the Polish and Czech markets. Perfecting customer service standards by applying communication through the Internet (e.g. the use of e-mails and company websites) for the entrepreneurs functioning in the contemporary market, constitutes a promise of adaptations of standards aimed at meeting customer expectations.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientific Papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration
ISSN
1211-555X
e-ISSN
—
Svazek periodika
24
Číslo periodika v rámci svazku
40
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
95-107
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85020682981