Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mystery e-mail/website customer service. A case study of retail companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F17%3A10236947" target="_blank" >RIV/61989100:27350/17:10236947 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27360/17:10236947

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dspace.upce.cz/bitstream/handle/10195/67930/Kozel%2c%20Hawrysz%2c%20Vilamov%C3%A1%2c%20Hys.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >http://dspace.upce.cz/bitstream/handle/10195/67930/Kozel%2c%20Hawrysz%2c%20Vilamov%C3%A1%2c%20Hys.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mystery e-mail/website customer service. A case study of retail companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper examines the customer service process in 5 retail companies using the method of mystery e-mail/website visits. The study was conducted in 60 car dealer centers of Škoda in Poland and the Czech Republic. The adjustment of the standards of customer service in such showrooms constitutes a vital issue in the ambit of a company&apos;s functioning, both in the Polish and Czech markets. Perfecting customer service standards by applying communication through the Internet (e.g. the use of e-mails and company websites) for the entrepreneurs functioning in the contemporary market, constitutes a promise of adaptations of standards aimed at meeting customer expectations.

  • Název v anglickém jazyce

    Mystery e-mail/website customer service. A case study of retail companies

  • Popis výsledku anglicky

    This paper examines the customer service process in 5 retail companies using the method of mystery e-mail/website visits. The study was conducted in 60 car dealer centers of Škoda in Poland and the Czech Republic. The adjustment of the standards of customer service in such showrooms constitutes a vital issue in the ambit of a company&apos;s functioning, both in the Polish and Czech markets. Perfecting customer service standards by applying communication through the Internet (e.g. the use of e-mails and company websites) for the entrepreneurs functioning in the contemporary market, constitutes a promise of adaptations of standards aimed at meeting customer expectations.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration

  • ISSN

    1211-555X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    24

  • Číslo periodika v rámci svazku

    40

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    95-107

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85020682981