Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Concept of Customer Relationship Management in Services

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F18%3A10241248" target="_blank" >RIV/61989100:27510/18:10241248 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://citpm.wz.pcz.pl/files/CITPM-2018.pdf" target="_blank" >http://citpm.wz.pcz.pl/files/CITPM-2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Concept of Customer Relationship Management in Services

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The content of the paper is a presentation of information on the concept of customer relationship management (CRM) and the active use of the different types of instruments in the process of managing customer relationships between operators providing accommodation services. The answers to the research questions were obtained through a survey of the investigation. The questionnaire was distributed by e-mail, sending the contact email addresses of individual properties. Questionnaire investigation participated entities active in the region of Žilina properties in 2015. Among the CRM tools, standard communication tools such as phone, e-mail, e-business through a website are the most used. They also use the social networking environment to establish contacts with their customers. Accommodation facilities, however, do not leave out standard tools used in the service environment, such as a guestbook, a book of complaints and desires. They perform customer satisfaction analysis and pay attention to customer service. Questionnaire investigation of gas, the fact that companies are using CRM tools and at the same time realizes that CRM is an important tool to increase their competitive power.

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept of Customer Relationship Management in Services

  • Popis výsledku anglicky

    The content of the paper is a presentation of information on the concept of customer relationship management (CRM) and the active use of the different types of instruments in the process of managing customer relationships between operators providing accommodation services. The answers to the research questions were obtained through a survey of the investigation. The questionnaire was distributed by e-mail, sending the contact email addresses of individual properties. Questionnaire investigation participated entities active in the region of Žilina properties in 2015. Among the CRM tools, standard communication tools such as phone, e-mail, e-business through a website are the most used. They also use the social networking environment to establish contacts with their customers. Accommodation facilities, however, do not leave out standard tools used in the service environment, such as a guestbook, a book of complaints and desires. They perform customer satisfaction analysis and pay attention to customer service. Questionnaire investigation of gas, the fact that companies are using CRM tools and at the same time realizes that CRM is an important tool to increase their competitive power.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 2nd International Conference Contemporary Issues in Theory and Practice of Management : CITPM 2018 : Częstochowa 2018

  • ISBN

    978-83-65951-12-0

  • ISSN

    2544-8579

  • e-ISSN

    2544-8587

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    353-360

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej

  • Místo vydání

    Częstochowa

  • Místo konání akce

    Čenstochová

  • Datum konání akce

    19. 4. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku