Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi.Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F06%3A00000001" target="_blank" >RIV/47813059:19520/06:00000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi.Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřil na teoretická východiska zabývající se procesní stránkou CRM, konkrétně fázemi řízení vztahů se zákazníky a úrovní kontaktování s nimi a na praktickou situací v českých organizacích služeb. Primární výzkum potvrzuje, že ne zcela je promyšleno procesní zabezpečení CRM v organizacích, tak jak je modeluje teorie.

  • Název v anglickém jazyce

    The Construction relation with consumer and his procedural reservation in theory and practice

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on theoretical resources dealing with the process of CRM concentrating on the stages of management of customer-supplier relationship and the standard of contacts with customers in the environment of Czech service organizations. According to primary research the process of CRM in the above mentioned organizations is not well-thought out and do not agree to theoretical models.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2006

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    197-208

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus