Customer insight jako podmínka rozvoje strategie CRM ve znalostní ekonomice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004319" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004319 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Customer insight jako podmínka rozvoje strategie CRM ve znalostní ekonomice
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with Customer Insight problem as bases for successful CRM implementation. There are sketched the basic theoretical principles for management of customers' identification and analysis. We show and discuss some results of our research thathas been oriented to main problematical areas solved by industrial companies during practise application Consumer Insight in CRM process in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
Customer Insight as a Result of CRM Strategy Creation in Knowledge Economy
Popis výsledku anglicky
This paper deals with Customer Insight problem as bases for successful CRM implementation. There are sketched the basic theoretical principles for management of customers' identification and analysis. We show and discuss some results of our research thathas been oriented to main problematical areas solved by industrial companies during practise application Consumer Insight in CRM process in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní vědecké konference "Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky"
ISBN
80-225-2227-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
147-152
Název nakladatele
Ekonóm
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Mojmírovce, Slovenská republika
Datum konání akce
5. 10. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—