Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer insight jako podmínka rozvoje strategie CRM ve znalostní ekonomice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004319" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004319 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Customer insight jako podmínka rozvoje strategie CRM ve znalostní ekonomice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with Customer Insight problem as bases for successful CRM implementation. There are sketched the basic theoretical principles for management of customers' identification and analysis. We show and discuss some results of our research thathas been oriented to main problematical areas solved by industrial companies during practise application Consumer Insight in CRM process in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Insight as a Result of CRM Strategy Creation in Knowledge Economy

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with Customer Insight problem as bases for successful CRM implementation. There are sketched the basic theoretical principles for management of customers' identification and analysis. We show and discuss some results of our research thathas been oriented to main problematical areas solved by industrial companies during practise application Consumer Insight in CRM process in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference "Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky"

  • ISBN

    80-225-2227-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    147-152

  • Název nakladatele

    Ekonóm

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Mojmírovce, Slovenská republika

  • Datum konání akce

    5. 10. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku