Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Relationship Management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002133" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002133 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Customer Relationship Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky. Vysvětluje termín CRM a přínosy CRM pro budování věrnosti zákazníků, rovněž je charakterizován CRM mix. Značná pozornost je věnována loajalitě zákazníků, autorky definovaly a charakterizovaly čtyři základní typy zákazníků z hlediska jejich loajality a jejich hodnoty pro firmu. Článek obsahuje rovněž praktické příklady úspěšného využívání CRM a rady pro rozhodování o zavádění systému CRM

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Relationship Management

  • Popis výsledku anglicky

    Article is oriented on management of customer relationships. Main idea is CRM, its contribution to customer loyalty. CRM mix and/or customer matrix have been developed. Article includes several examples of CRM implementation and advices for CRM systém loading

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    In-Store Marketing

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    11

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    36-37

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus