Customer Relationship Management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002133" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002133 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Customer Relationship Management
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky. Vysvětluje termín CRM a přínosy CRM pro budování věrnosti zákazníků, rovněž je charakterizován CRM mix. Značná pozornost je věnována loajalitě zákazníků, autorky definovaly a charakterizovaly čtyři základní typy zákazníků z hlediska jejich loajality a jejich hodnoty pro firmu. Článek obsahuje rovněž praktické příklady úspěšného využívání CRM a rady pro rozhodování o zavádění systému CRM
Název v anglickém jazyce
Customer Relationship Management
Popis výsledku anglicky
Article is oriented on management of customer relationships. Main idea is CRM, its contribution to customer loyalty. CRM mix and/or customer matrix have been developed. Article includes several examples of CRM implementation and advices for CRM systém loading
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
In-Store Marketing
ISSN
—
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
11
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
36-37
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—