Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnotová kritéria a CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004336" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004336 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnotová kritéria a CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úkolem CRM je budovat vztahy s hodnotnými zákazníky. Proto jsou hodnota a ziskovost (jako základ hodnoty zákazníka) důležité proměnné pro segmentací zákazníků. V článku jsou konfronotvány způsoby měření hodnoty a ziskovosti v kontextu literatury věnovanéCRM a standardní definice těchto měřítek a jejich chápání v podnikové praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Value Criteria and CRM

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of CRM is to build up the relationship with valuable customers. Therefore customer value and profitability (as the basic of customer value), are the important characteristics for customer differentiation. In the article the ways of value and profitability measurements are reviewed in context of CRM literature, standard definition of these characteristics and their understanding in business practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z konference "Moderné prístupy k manažmentu podniku"

  • ISBN

    80-227-2509-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    412-416

  • Název nakladatele

    Slovenská technická univerzita v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    13. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku