Hodnotová kritéria a CRM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004336" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004336 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnotová kritéria a CRM
Popis výsledku v původním jazyce
Úkolem CRM je budovat vztahy s hodnotnými zákazníky. Proto jsou hodnota a ziskovost (jako základ hodnoty zákazníka) důležité proměnné pro segmentací zákazníků. V článku jsou konfronotvány způsoby měření hodnoty a ziskovosti v kontextu literatury věnovanéCRM a standardní definice těchto měřítek a jejich chápání v podnikové praxi.
Název v anglickém jazyce
Value Criteria and CRM
Popis výsledku anglicky
The aim of CRM is to build up the relationship with valuable customers. Therefore customer value and profitability (as the basic of customer value), are the important characteristics for customer differentiation. In the article the ways of value and profitability measurements are reviewed in context of CRM literature, standard definition of these characteristics and their understanding in business practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z konference "Moderné prístupy k manažmentu podniku"
ISBN
80-227-2509-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
412-416
Název nakladatele
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
13. 9. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—