Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

POSILNENIE ZÁKAZNÍCKEHO SERVISU S VYUŽITÍM KONCEPCIE CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001610" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001610 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    POSILNENIE ZÁKAZNÍCKEHO SERVISU S VYUŽITÍM KONCEPCIE CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článok sa zaoberá problematikou zavádzania systémov CRM do podnikovej štruktúry a ich využitím na podporu zákazníckeho servisu. Prvá polovica príspevku pojednáva o vzťahovom marketingu a koncepcii CRM. Druhá časť obsahuje priblíženie hlavných zložiek zákazníckeho servisu a prínosov prepojenia CRM s logistickým systémom. Pri práci boli využité metódy analýzy a syntézy teoretických poznatkov z odbornej literatúry, článkov a iných publikácií.

  • Název v anglickém jazyce

    Using the CRM conception to reinforce of customer service

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the implementation of CRM systems in the corporate structure and their use to support of customer service. In the first half of this article is a brief outline of the characteristics of relational marketing and CRM. The second part contains a brief approach of the main components of customer service and benefits of connection CRM with logistics information systems. At work were used methods of analysis and synthesis of theoretical knowledge of literature, articles and other publications about relationship marketing and CRM.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    LOGISTIKA V TEORII A PRAXI II

  • ISBN

    978-80-7454-021-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    131-140

  • Název nakladatele

    FLKŘ, Ústav logistiky, OHK Uherské Hradiště

  • Místo vydání

    Uherské Hradiště

  • Místo konání akce

    Uherské Hradiště

  • Datum konání akce

    12. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku