Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM v marketingovém pojetí firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F06%3A00502731" target="_blank" >RIV/49777513:23510/06:00502731 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CRM v marketingovém pojetí firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V tomto příspěvku je věnována pozornost CRM především z technologického pohledu. Jádrem je popsání některých konkrétních modulů systému CRM a jejich využití v marketingovém oddělení společnosti. Zmíněn je stručně i proces implementace nového systému a její efekty do stávající IT struktury v podniku. Jako ukázkový příklad byla zvolena následující funkční řešení systému CRM využitelná zejména v oblasti marketingu: Marketingová databáze a procesy aktualizace, Systém analýzy zákazníků a modelování, Systém na podporu rozhodování a Systém řízení kampaní. U jednotlivých řešení jsou uvedeny stručně funkce a jejich možnost využití pro práci s daty.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM in marketing concept of a firm

  • Popis výsledku anglicky

    There are numerous definitions of what CRM is and there are even more examples of vendors describing their products and services as CRM. This is not to say that technology is the end-all in CRM?we still need engaged people, relevant processes, and quality data. Realized benefits from CRM and CRM systems implementations include improved retention rates and effectiveness of interaction. Marketing Information Systems (MIS) are dependent on the quality and timeliness of information. The success of CRM is becoming more about business flexibility, their response to market surges and dips, geographic market climates, competitor trends and the needs of the customer. This report is also analysing use of CRM system from marketing section?s point of view.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E + M. Ekonomie a Management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus