CRM v marketingovém pojetí firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F06%3A00502731" target="_blank" >RIV/49777513:23510/06:00502731 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CRM v marketingovém pojetí firmy
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto příspěvku je věnována pozornost CRM především z technologického pohledu. Jádrem je popsání některých konkrétních modulů systému CRM a jejich využití v marketingovém oddělení společnosti. Zmíněn je stručně i proces implementace nového systému a její efekty do stávající IT struktury v podniku. Jako ukázkový příklad byla zvolena následující funkční řešení systému CRM využitelná zejména v oblasti marketingu: Marketingová databáze a procesy aktualizace, Systém analýzy zákazníků a modelování, Systém na podporu rozhodování a Systém řízení kampaní. U jednotlivých řešení jsou uvedeny stručně funkce a jejich možnost využití pro práci s daty.
Název v anglickém jazyce
CRM in marketing concept of a firm
Popis výsledku anglicky
There are numerous definitions of what CRM is and there are even more examples of vendors describing their products and services as CRM. This is not to say that technology is the end-all in CRM?we still need engaged people, relevant processes, and quality data. Realized benefits from CRM and CRM systems implementations include improved retention rates and effectiveness of interaction. Marketing Information Systems (MIS) are dependent on the quality and timeliness of information. The success of CRM is becoming more about business flexibility, their response to market surges and dips, geographic market climates, competitor trends and the needs of the customer. This report is also analysing use of CRM system from marketing section?s point of view.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E + M. Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—