Současný způsob identifikace zákazníků u výrobních firem na spotřebním trhu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190414" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190414 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současný způsob identifikace zákazníků u výrobních firem na spotřebním trhu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se věnuje způsobu identifikace zákazníků ve vybraných výrobních podnicích, obsluhující spotřební trhy. První část příspěvku popisuje identifikaci zákazníků jako nezbytnou součást CRM, což je přístup, který slouží k identifikování, kvalifikování, získávání, rozvinutí a udržování stále stabilnějších a vzájemně výhodnějších vztahů se zákazníky. Pro správnou implementaci CRM je nutné mít přehled o zákaznících, protože nelze obsluhovat celý trh stejným způsobem.
Název v anglickém jazyce
Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21
Popis výsledku anglicky
The article deals with ways of identification of customers in selected companies working with ultimate markets. The first part of this entry describes identification consumers like necessary part of CRM. CRM is an accession which serves for identification, qualification, obtaining, development and keeping still more stable and for both sides profitable relationship with customers. The survey about consumers is necessary for correct implementation CRM, because it is not possible to service the whole market in the same way.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21
ISBN
978-80-8083-407-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
45-52
Název nakladatele
Faculty of Economics, Matej Bel University
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
14. 2. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—