Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současný způsob identifikace zákazníků u výrobních firem na spotřebním trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190414" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190414 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současný způsob identifikace zákazníků u výrobních firem na spotřebním trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje způsobu identifikace zákazníků ve vybraných výrobních podnicích, obsluhující spotřební trhy. První část příspěvku popisuje identifikaci zákazníků jako nezbytnou součást CRM, což je přístup, který slouží k identifikování, kvalifikování, získávání, rozvinutí a udržování stále stabilnějších a vzájemně výhodnějších vztahů se zákazníky. Pro správnou implementaci CRM je nutné mít přehled o zákaznících, protože nelze obsluhovat celý trh stejným způsobem.

  • Název v anglickém jazyce

    Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with ways of identification of customers in selected companies working with ultimate markets. The first part of this entry describes identification consumers like necessary part of CRM. CRM is an accession which serves for identification, qualification, obtaining, development and keeping still more stable and for both sides profitable relationship with customers. The survey about consumers is necessary for correct implementation CRM, because it is not possible to service the whole market in the same way.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21

  • ISBN

    978-80-8083-407-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    45-52

  • Název nakladatele

    Faculty of Economics, Matej Bel University

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    14. 2. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku