Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

IDENTIFIKACE A ANALÝZA ZÁKAZNÍKŮ V PROSTŘEDÍ CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389003" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    IDENTIFICATION AND ANALYSIS OF CUSTOMERS IN THE CRM ENVIRONMENT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with the identification of customers in selected companies working with ultimate markets. The first part of this entry deals with CRM as an accession, which serves for identification, qualification, obtaining, development and keeping even more stable and profitable relationships on both sides. It is not possible to service the whole market in the same way when regulating the relationship with customers. On the customer level, there is the main aim to decide whether the base is dividedinto different groups or whether some different strategies in the relationship with customers should be created. The aim of the primary research was to determine the actual stage of differentiating operating of relationships between the company and customers in those companies which function on the ultimate market in the region of Liberec.

  • Název v anglickém jazyce

    IDENTIFICATION AND ANALYSIS OF CUSTOMERS IN THE CRM ENVIRONMENT

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the identification of customers in selected companies working with ultimate markets. The first part of this entry deals with CRM as an accession, which serves for identification, qualification, obtaining, development and keeping even more stable and profitable relationships on both sides. It is not possible to service the whole market in the same way when regulating the relationship with customers. On the customer level, there is the main aim to decide whether the base is dividedinto different groups or whether some different strategies in the relationship with customers should be created. The aim of the primary research was to determine the actual stage of differentiating operating of relationships between the company and customers in those companies which function on the ultimate market in the region of Liberec.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The International Scientific Conference Customer Relationship Management 06

  • ISBN

    80-7194-909-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    65-67

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    7. 11. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku