IDENTIFIKACE A ANALÝZA ZÁKAZNÍKŮ V PROSTŘEDÍ CRM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389003" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389003 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
IDENTIFICATION AND ANALYSIS OF CUSTOMERS IN THE CRM ENVIRONMENT
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with the identification of customers in selected companies working with ultimate markets. The first part of this entry deals with CRM as an accession, which serves for identification, qualification, obtaining, development and keeping even more stable and profitable relationships on both sides. It is not possible to service the whole market in the same way when regulating the relationship with customers. On the customer level, there is the main aim to decide whether the base is dividedinto different groups or whether some different strategies in the relationship with customers should be created. The aim of the primary research was to determine the actual stage of differentiating operating of relationships between the company and customers in those companies which function on the ultimate market in the region of Liberec.
Název v anglickém jazyce
IDENTIFICATION AND ANALYSIS OF CUSTOMERS IN THE CRM ENVIRONMENT
Popis výsledku anglicky
The article deals with the identification of customers in selected companies working with ultimate markets. The first part of this entry deals with CRM as an accession, which serves for identification, qualification, obtaining, development and keeping even more stable and profitable relationships on both sides. It is not possible to service the whole market in the same way when regulating the relationship with customers. On the customer level, there is the main aim to decide whether the base is dividedinto different groups or whether some different strategies in the relationship with customers should be created. The aim of the primary research was to determine the actual stage of differentiating operating of relationships between the company and customers in those companies which function on the ultimate market in the region of Liberec.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The International Scientific Conference Customer Relationship Management 06
ISBN
80-7194-909-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
65-67
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
7. 11. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—