Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Praxe a využívání CRM v českých firmách.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F06%3A00000004" target="_blank" >RIV/47813059:19520/06:00000004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Praxe a využívání CRM v českých firmách.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V relačním marketingu je prioritní vztah, jaký firma vytváří se zákazníkem, přičemž produkt je součástí tohoto vztahu. Zákazník si vytváří představu o úrovni služeb nejen ve spojení s produktem, ale i se způsobem prodeje, platebními podmínkami, chovánímkontaktního personálu, atd. Jestliže hodnotíme úroveň vztahů se zákazníkem, oceňujeme jejich aplikaci v různých fázích CRM. Základní výzkum CRM u vybraného segmentu služeb v ČR ukazuje, že CRM není novým pojmem. Výzkum přispěl k identifikaci hlavních problémových oblastí a potvrdil i pozitiva zavádění uvedené metody v praxi, ačkoliv některé firmy poukázaly na to, že jim zatím nepřinesl očekávané výsledky.

  • Název v anglickém jazyce

    The CRM experience and the use in czech companies

  • Popis výsledku anglicky

    In relational marketing is the preferred relationship, which the organization creates with consumer. The product is part of this relationship. The consumer generates idea about the service standards not only in connection to product but with sale method,payment condition, behavior of contact personnel etc. too. If we judge the relation level with consumer, we value processes applications in different phases of CRM with customer. The primary research of CRM shows at the select segment of services in Czech Republic, that customer relationship management is not new idea. The research contributes to identification of principal problem sphere and confirmed the positives of launch mentioned method in practice also, although some firms have been highlight onthat CRM already did not brought prospective results to them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nová teorie ekonomiky a managementu organizací

  • ISBN

    80-245-1091-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    1373-1384

  • Název nakladatele

    VŠE Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    19. 10. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku