Praxe a využívání CRM v českých firmách.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F06%3A00000004" target="_blank" >RIV/47813059:19520/06:00000004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Praxe a využívání CRM v českých firmách.
Popis výsledku v původním jazyce
V relačním marketingu je prioritní vztah, jaký firma vytváří se zákazníkem, přičemž produkt je součástí tohoto vztahu. Zákazník si vytváří představu o úrovni služeb nejen ve spojení s produktem, ale i se způsobem prodeje, platebními podmínkami, chovánímkontaktního personálu, atd. Jestliže hodnotíme úroveň vztahů se zákazníkem, oceňujeme jejich aplikaci v různých fázích CRM. Základní výzkum CRM u vybraného segmentu služeb v ČR ukazuje, že CRM není novým pojmem. Výzkum přispěl k identifikaci hlavních problémových oblastí a potvrdil i pozitiva zavádění uvedené metody v praxi, ačkoliv některé firmy poukázaly na to, že jim zatím nepřinesl očekávané výsledky.
Název v anglickém jazyce
The CRM experience and the use in czech companies
Popis výsledku anglicky
In relational marketing is the preferred relationship, which the organization creates with consumer. The product is part of this relationship. The consumer generates idea about the service standards not only in connection to product but with sale method,payment condition, behavior of contact personnel etc. too. If we judge the relation level with consumer, we value processes applications in different phases of CRM with customer. The primary research of CRM shows at the select segment of services in Czech Republic, that customer relationship management is not new idea. The research contributes to identification of principal problem sphere and confirmed the positives of launch mentioned method in practice also, although some firms have been highlight onthat CRM already did not brought prospective results to them.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nová teorie ekonomiky a managementu organizací
ISBN
80-245-1091-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
1373-1384
Název nakladatele
VŠE Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
19. 10. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—