Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uplatňování CRM v podmínkách českých firem -MSP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F06%3A00000006" target="_blank" >RIV/47813059:19520/06:00000006 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Exercitation of CRM in Conditions in Czech Firms-SMEs.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The primary research of CRM shows at the select segment of services in frames of SMEs in Czech Republic, that customer relationship management is not new idea. The research contributes to identification of principal problem sphere and confirmed the positives of launch mentioned method in practice also, although some firms have been highlight on it that CRM did not brought prospective results to them since.

  • Název v anglickém jazyce

    The Exercitation of CRM in Conditions in Czech Firms-SMEs.

  • Popis výsledku anglicky

    The primary research of CRM shows at the select segment of services in frames of SMEs in Czech Republic, that customer relationship management is not new idea. The research contributes to identification of principal problem sphere and confirmed the positives of launch mentioned method in practice also, although some firms have been highlight on it that CRM did not brought prospective results to them since.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Globalisation InfluencePon Local Markets

  • ISBN

    80-8083-262-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    308-314

  • Název nakladatele

    Ekonomická fakulta Univerzity mateja Bela v Banské Bystrici

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    6. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku