Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum míry zavádění CRM v podnikové praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F07%3A00000018" target="_blank" >RIV/49777513:23510/07:00000018 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum míry zavádění CRM v podnikové praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek shrnuje výsledky pilotního průzkumu týkajícího se míry zavádění CRM v podnikové praxi. Respondenty byli manažeři podniků Plzeňského kraje, kteří formou dotazníkového šetření odpovídali na otázky týkající se problematiky CRM a jejího uplatnění v podnikové praxi v dnešní době. Větší část otázek byla zaměřena na oblast marketingových procesů v podniku a jejich inovace prostřednictvím CRM. Z výsledků šetření vyplývá stále nedostatečné povědomí o CRM řešení a to jak po stránce technologické tak jako trendu ve vývoji podnikatelských filozofií. Je možné určit i příčiny a zabývat se možným budoucím vývojem.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of Implementation of CRM in companies

  • Popis výsledku anglicky

    The article summarizes the results of pilot research concerning the extent of implementing the CRM in company practice. Companies from Pilsen region had been interviewed by questionnaires, in which they responded to questions concerning the issue of implementing the CRM nowadays. Most of the questions were focused on the area of company marketing processes and their innovation through CRM. The research shows that there is still lack of awareness of the CRM solution both on the technological side and asa trend in the development of entrepreneurs´ philosophies. It is possible to define also the cause and to deal with potential future development. The CRM can be considered as one of the important tools of company competitiveness for the 21st century.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy - nové nápady 2007

  • ISBN

    978-80-903914-2-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    39-55

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku