Výzkum míry zavádění CRM v podnikové praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F07%3A00000018" target="_blank" >RIV/49777513:23510/07:00000018 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum míry zavádění CRM v podnikové praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Článek shrnuje výsledky pilotního průzkumu týkajícího se míry zavádění CRM v podnikové praxi. Respondenty byli manažeři podniků Plzeňského kraje, kteří formou dotazníkového šetření odpovídali na otázky týkající se problematiky CRM a jejího uplatnění v podnikové praxi v dnešní době. Větší část otázek byla zaměřena na oblast marketingových procesů v podniku a jejich inovace prostřednictvím CRM. Z výsledků šetření vyplývá stále nedostatečné povědomí o CRM řešení a to jak po stránce technologické tak jako trendu ve vývoji podnikatelských filozofií. Je možné určit i příčiny a zabývat se možným budoucím vývojem.
Název v anglickém jazyce
Research of Implementation of CRM in companies
Popis výsledku anglicky
The article summarizes the results of pilot research concerning the extent of implementing the CRM in company practice. Companies from Pilsen region had been interviewed by questionnaires, in which they responded to questions concerning the issue of implementing the CRM nowadays. Most of the questions were focused on the area of company marketing processes and their innovation through CRM. The research shows that there is still lack of awareness of the CRM solution both on the technological side and asa trend in the development of entrepreneurs´ philosophies. It is possible to define also the cause and to deal with potential future development. The CRM can be considered as one of the important tools of company competitiveness for the 21st century.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy - nové nápady 2007
ISBN
978-80-903914-2-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
39-55
Název nakladatele
Soukromá vysoká škola ekonomická
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—