Výzkum zavádění CRM v podnikové praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F09%3A00501526" target="_blank" >RIV/49777513:23510/09:00501526 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum zavádění CRM v podnikové praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek shrnuje nejpodstatnější výsledky dotazníkového šetření realizovaného pod s názvem.Výzkum zavádění CRM v podnikové praxi zaměřeného na oblast finančnictví v ČR. Výstupy jsou srovnány se zahraničními studiemi a jsou z nich vyvozeny závěry.Zmíněny jsou i stěžejní otázky týkající se nejednotného chápání odborné terminologie z oblasti CRM.
Název v anglickém jazyce
Research concerning the experience of implementation of CRM in companies
Popis výsledku anglicky
There is a short output of research done among respondents concerning financial services in the Czech Republic and this is compared to foreign experience. This article points out that CRM should not be primarily understood as software only, but increasingly as management philosophy. Up-to-date technologies are considered only instrumental means when enforcing customer-focused strategy. One part of the research deals with connections, problems and possibilities of use of CRM in practice, in particular with customers´ lifetime values (CLV), implementation of CRM in a company and problems and expectations from the point of view of the company´s marketing activities and focused on the process of evaluation of the efficiency of CRM implementation, particularly on the metric of successful implementation and its effects.. However, organizations are still awaiting the improved market share promises and are rather slower at acquiring new customers. The speed of development in technologies such
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E + M. Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
000264108200011
EID výsledku v databázi Scopus
—