Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum zavádění CRM v podnikové praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F09%3A00501526" target="_blank" >RIV/49777513:23510/09:00501526 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum zavádění CRM v podnikové praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek shrnuje nejpodstatnější výsledky dotazníkového šetření realizovaného pod s názvem.Výzkum zavádění CRM v podnikové praxi zaměřeného na oblast finančnictví v ČR. Výstupy jsou srovnány se zahraničními studiemi a jsou z nich vyvozeny závěry.Zmíněny jsou i stěžejní otázky týkající se nejednotného chápání odborné terminologie z oblasti CRM.

  • Název v anglickém jazyce

    Research concerning the experience of implementation of CRM in companies

  • Popis výsledku anglicky

    There is a short output of research done among respondents concerning financial services in the Czech Republic and this is compared to foreign experience. This article points out that CRM should not be primarily understood as software only, but increasingly as management philosophy. Up-to-date technologies are considered only instrumental means when enforcing customer-focused strategy. One part of the research deals with connections, problems and possibilities of use of CRM in practice, in particular with customers´ lifetime values (CLV), implementation of CRM in a company and problems and expectations from the point of view of the company´s marketing activities and focused on the process of evaluation of the efficiency of CRM implementation, particularly on the metric of successful implementation and its effects.. However, organizations are still awaiting the improved market share promises and are rather slower at acquiring new customers. The speed of development in technologies such

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E + M. Ekonomie a Management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    000264108200011

  • EID výsledku v databázi Scopus