Proč zavádět diferencované řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004332" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004332 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Why to Build CRM Differentiated on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company?
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with substance of CRM strategies - mass personalization strategy, mass customization strategy, and differentiated customization CRM strategy differentiated according to customer value to a company. Then we show results of marketing research focused on the level of CRM strategy enforcement in Czech industrial companies conducted in spring 2006.
Název v anglickém jazyce
Why to Build CRM Differentiated on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company?
Popis výsledku anglicky
This paper deals with substance of CRM strategies - mass personalization strategy, mass customization strategy, and differentiated customization CRM strategy differentiated according to customer value to a company. Then we show results of marketing research focused on the level of CRM strategy enforcement in Czech industrial companies conducted in spring 2006.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the International Conference "New Trends in Marketing"
ISBN
80-7372-061-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
54-57
Název nakladatele
Technical University of Liberec
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
8. 2. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—