Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proč zavádět diferencované řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004332" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004332 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Why to Build CRM Differentiated on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with substance of CRM strategies - mass personalization strategy, mass customization strategy, and differentiated customization CRM strategy differentiated according to customer value to a company. Then we show results of marketing research focused on the level of CRM strategy enforcement in Czech industrial companies conducted in spring 2006.

  • Název v anglickém jazyce

    Why to Build CRM Differentiated on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with substance of CRM strategies - mass personalization strategy, mass customization strategy, and differentiated customization CRM strategy differentiated according to customer value to a company. Then we show results of marketing research focused on the level of CRM strategy enforcement in Czech industrial companies conducted in spring 2006.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Conference "New Trends in Marketing"

  • ISBN

    80-7372-061-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    54-57

  • Název nakladatele

    Technical University of Liberec

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    8. 2. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku