Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Překážky při implementaci CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503161" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503161 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Překážky při implementaci CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úspěšné firmy u nás ale i v zahraničí implementovali do svých podnikových struktur CRM. Tvrdí, že tímto krokem získaly konkurenční výhody oproti svým konkurentům v hyperkonkurenci na poli třetího tisíciletí. Je bezpochyby že úspěšné zavedení a správné používání CRM v podniku přináší výhody, které úspěšné firmy dokazují získáním nových trhů, zničením konkurence, vyšším prodejem svých výrobků, atd. Ve svém článku se chci zabývat překážkami, které na firmy číhají při implementaci CRM. Právě špatné kroky vtéto fázi mohou zničit všechny výhody používání CRM a mohou dokonce firmu dostat do záporných čísel či ke krachu v horším případě.

  • Název v anglickém jazyce

    Překážky při implementaci CRM

  • Popis výsledku anglicky

    Successful companies in Czech Republic and also abroad implemented CRM into their business structures. They claim that thanks to this implementation they gained competitive advantage against their competitors in hyper competition on field of third millennium. It is obvious that flawless implementation and proper CRM usage in company brings advantages that successful companies prove with gaining of new markets, destroying competition, rising of revenues etc. In my article I would like to concern with possible obstacles resulting from the CRM implementation. Exactly bad steps in this phase can destroy all advantages of usage CRM and can even put company into red numbers or to bankrupt in the worst case.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia MednelNET 2005

  • ISBN

    80-7302-107-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    189

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku