Implementace CRM v českých podmínkách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00013793" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00013793 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Implementation of CRM in the Czech Environment
Popis výsledku v původním jazyce
The usage of the CRM concept is continuously increasing in both foreign and Czech companies. The objective of the CRM method is to create optimum conditions for customer satisfaction and at the same time to build competitive advantage for the company. Inmid-2005 marketing research was carried out as part of a Czech Science Foundation (GAČR) project; the objective of this research was to obtain up-to-date information about the knowledge and application of the CRM concept within Czech companies.
Název v anglickém jazyce
The Implementation of CRM in the Czech Environment
Popis výsledku anglicky
The usage of the CRM concept is continuously increasing in both foreign and Czech companies. The objective of the CRM method is to create optimum conditions for customer satisfaction and at the same time to build competitive advantage for the company. Inmid-2005 marketing research was carried out as part of a Czech Science Foundation (GAČR) project; the objective of this research was to obtain up-to-date information about the knowledge and application of the CRM concept within Czech companies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ECON 2006
ISSN
0862-7908
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
75-84
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—