Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementace CRM v českých podmínkách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00013793" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00013793 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Implementation of CRM in the Czech Environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The usage of the CRM concept is continuously increasing in both foreign and Czech companies. The objective of the CRM method is to create optimum conditions for customer satisfaction and at the same time to build competitive advantage for the company. Inmid-2005 marketing research was carried out as part of a Czech Science Foundation (GAČR) project; the objective of this research was to obtain up-to-date information about the knowledge and application of the CRM concept within Czech companies.

  • Název v anglickém jazyce

    The Implementation of CRM in the Czech Environment

  • Popis výsledku anglicky

    The usage of the CRM concept is continuously increasing in both foreign and Czech companies. The objective of the CRM method is to create optimum conditions for customer satisfaction and at the same time to build competitive advantage for the company. Inmid-2005 marketing research was carried out as part of a Czech Science Foundation (GAČR) project; the objective of this research was to obtain up-to-date information about the knowledge and application of the CRM concept within Czech companies.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ECON 2006

  • ISSN

    0862-7908

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    75-84

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus