CRM - řízení vztahů se zákazníky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00016966" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00016966 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CRM - řízení vztahů se zákazníky
Popis výsledku v původním jazyce
V současné době dochází k stále většímu využívání konceptu Customer Relationship Management dále CRM, a to nejen v zahraničních, ale také v českých firmách. Cílem metody CRM je vytváření optimálních podmínek pro spokojenost zákazníků a zároveň dosažení konkurenční výhody pro danou firmu.
Název v anglickém jazyce
CRM - Customer Relationship Management
Popis výsledku anglicky
The usage of CRM concept is continuously increasing in both foreign and Czech companies. The objective of the CRM method is creating optimal conditions for customers? satisfaction and in the same time building competitive advantage for the company.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEKON 2007
ISBN
978-80-248-1324-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—