Assessing the level of CRM in the Hennlich company using the crack method
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43949709" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43949709 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Assessing the level of CRM in the Hennlich company using the crack method
Popis výsledku v původním jazyce
The objective of this article is to evaluate the CRM level in the selected company, Hennlich, s.r.o., and give a recommendation in the CRM area. Hennlich, s.r.o. is an electrotechnology company operating in Central, Eastern and Southeast Europe. The evaluation of the CRM level is based on the CRACK model and a questionnaire. The proposed recommendation in the CRM area applies to the company's internal documents, culture, the results of the CRACK model and the questionnaire. The results of CRM are satisfactory and sufficient. The company is ready for the full implementation of the CRM software. The CRM recommendation includes the “walking dinner” activity, improvement in the area of Search Engine Optimization (SEO) and modifications of the corporate website, the “mystery shopping” service by an external company, and training aimed at improving business meeting skills for employees.
Název v anglickém jazyce
Assessing the level of CRM in the Hennlich company using the crack method
Popis výsledku anglicky
The objective of this article is to evaluate the CRM level in the selected company, Hennlich, s.r.o., and give a recommendation in the CRM area. Hennlich, s.r.o. is an electrotechnology company operating in Central, Eastern and Southeast Europe. The evaluation of the CRM level is based on the CRACK model and a questionnaire. The proposed recommendation in the CRM area applies to the company's internal documents, culture, the results of the CRACK model and the questionnaire. The results of CRM are satisfactory and sufficient. The company is ready for the full implementation of the CRM software. The CRM recommendation includes the “walking dinner” activity, improvement in the area of Search Engine Optimization (SEO) and modifications of the corporate website, the “mystery shopping” service by an external company, and training aimed at improving business meeting skills for employees.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2017
ISBN
978-3-86367-051-1
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
55-63
Název nakladatele
Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m. b. H.
Místo vydání
Chemnitz
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
18. 5. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000426794300006