Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementation of Microsoft Dynamics 365

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25840886%3A_____%2F23%3AN0000056" target="_blank" >RIV/25840886:_____/23:N0000056 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.narodacek.cz/wp-content/uploads/2023/11/04_Czapran.pdf" target="_blank" >https://www.narodacek.cz/wp-content/uploads/2023/11/04_Czapran.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Implementation of Microsoft Dynamics 365

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main objective of this text is to examine the practical use of the CRM model in a selected company and to propose a process for implementing Microsoft Dynamics 365. By doing so, it is possible to better understand how this technology can positively impact business growth, increase customer satisfaction, and improve the efficiency of internal operations. The text also includes an evaluation of the expected results and benefits for the company and the formulation of recommendations for further development and optimization of the use of CRM in this organization. This text will be useful for managers and executives who want to better adapt themselves to the new era of digital transformation and sustainable development.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of Microsoft Dynamics 365

  • Popis výsledku anglicky

    The main objective of this text is to examine the practical use of the CRM model in a selected company and to propose a process for implementing Microsoft Dynamics 365. By doing so, it is possible to better understand how this technology can positively impact business growth, increase customer satisfaction, and improve the efficiency of internal operations. The text also includes an evaluation of the expected results and benefits for the company and the formulation of recommendations for further development and optimization of the use of CRM in this organization. This text will be useful for managers and executives who want to better adapt themselves to the new era of digital transformation and sustainable development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Scientific Conference ECONOMIC POLICY

  • ISBN

    978-80-87291-34-4

  • ISSN

    2788-2012

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    32-38

  • Název nakladatele

    Vysoká škola PRIGO

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Frenštát pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    5. 9. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku