Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proč je CRM pro firmy důležité

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389011" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Why Is CRM Important for Companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    CRM is an approach which helps to identify, get and keep the customer. It lets organizations control and coordinate the interaction with customers. CRM helps companies to intensify a value of each interaction like that and due to this interaction extendbetter economical results. Operating with the relationship of customers helps one learn more about its clients and segment them accordingly, to get better quality and effectiveness in communication between the company and customer. The article briefly describes what is necessary to concentrate on before starting with CRM in companies.

  • Název v anglickém jazyce

    Why Is CRM Important for Companies

  • Popis výsledku anglicky

    CRM is an approach which helps to identify, get and keep the customer. It lets organizations control and coordinate the interaction with customers. CRM helps companies to intensify a value of each interaction like that and due to this interaction extendbetter economical results. Operating with the relationship of customers helps one learn more about its clients and segment them accordingly, to get better quality and effectiveness in communication between the company and customer. The article briefly describes what is necessary to concentrate on before starting with CRM in companies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The International Scientific Conference Customer Relationship Management 06

  • ISBN

    80-7194-909-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    86

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Lázně Bohdaneč

  • Datum konání akce

    7. 11. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku