Proč je CRM pro firmy důležité
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389011" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Why Is CRM Important for Companies
Popis výsledku v původním jazyce
CRM is an approach which helps to identify, get and keep the customer. It lets organizations control and coordinate the interaction with customers. CRM helps companies to intensify a value of each interaction like that and due to this interaction extendbetter economical results. Operating with the relationship of customers helps one learn more about its clients and segment them accordingly, to get better quality and effectiveness in communication between the company and customer. The article briefly describes what is necessary to concentrate on before starting with CRM in companies.
Název v anglickém jazyce
Why Is CRM Important for Companies
Popis výsledku anglicky
CRM is an approach which helps to identify, get and keep the customer. It lets organizations control and coordinate the interaction with customers. CRM helps companies to intensify a value of each interaction like that and due to this interaction extendbetter economical results. Operating with the relationship of customers helps one learn more about its clients and segment them accordingly, to get better quality and effectiveness in communication between the company and customer. The article briefly describes what is necessary to concentrate on before starting with CRM in companies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The International Scientific Conference Customer Relationship Management 06
ISBN
80-7194-909-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
86
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Lázně Bohdaneč
Datum konání akce
7. 11. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—