Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnota zákazníka jako kriterium segmentace.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005983" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005983 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24310/07:@0190677

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnota zákazníka jako kriterium segmentace.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper discusses concept of customer value in the proces of customer segmentation in the condition of the Czech B2C market, in the service sector, sales and distribution (retailers and wholesalers) and production companies (manufacturers producing products for consumer market) in particular. It presents the findings of the research that has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The objective of the research was broad and focused on differentiatedapproach in customer relationship management (CRM). However, the paper presents findings on customer value and its imlementation in the proces of customer segmentation in the companies operating in the Czech consumer market.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Value as a Segmentation Criterion.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses concept of customer value in the proces of customer segmentation in the condition of the Czech B2C market, in the service sector, sales and distribution (retailers and wholesalers) and production companies (manufacturers producing products for consumer market) in particular. It presents the findings of the research that has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The objective of the research was broad and focused on differentiatedapproach in customer relationship management (CRM). However, the paper presents findings on customer value and its imlementation in the proces of customer segmentation in the companies operating in the Czech consumer market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi

  • ISBN

    978-80-7318-536-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    191-199

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku