Hodnota zákazníka a CRM v procesu identifikace a získávání potenciálních zákazníků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190682" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190682 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnota zákazníka a CRM v procesu identifikace a získávání potenciálních zákazníků
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou hodnoty zákazníka a diferencovaného řízení vztahů se zákazníky (CRM) v procesu identifikování a získávání potenciálních zákazníků. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na firmy působící na B2C trhu, týkající se definováníhodnoty zákazníka a jejího využití v procesu diferencovaného řízení vztahů se zákazníky a segmentace potenciálních zákazníků v podmínkách výrobních podniků a podniků působících v oblasti prodeje a služeb.
Název v anglickém jazyce
Customer value and CRM in the proces of potential customers´identification and aquisition
Popis výsledku anglicky
The paper discusses customer value and customer relationship management (CRM) in the proces of potential customer identification and aquisition. It presents the findings of the research focused on the companies operating in B2C market. The research has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The paper discusses findings related to potential customer value definition and its use in the process of diferentiated customer relationship management and potencial customer segmentation in conditions of manufacturing copmanies and companies operating in trade and service sectors.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky 07
ISBN
978-80-969742-0-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
518-523
Název nakladatele
—
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
3. 10. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—