Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnota zákazníka a CRM v procesu identifikace a získávání potenciálních zákazníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190682" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190682 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnota zákazníka a CRM v procesu identifikace a získávání potenciálních zákazníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou hodnoty zákazníka a diferencovaného řízení vztahů se zákazníky (CRM) v procesu identifikování a získávání potenciálních zákazníků. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na firmy působící na B2C trhu, týkající se definováníhodnoty zákazníka a jejího využití v procesu diferencovaného řízení vztahů se zákazníky a segmentace potenciálních zákazníků v podmínkách výrobních podniků a podniků působících v oblasti prodeje a služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer value and CRM in the proces of potential customers´identification and aquisition

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses customer value and customer relationship management (CRM) in the proces of potential customer identification and aquisition. It presents the findings of the research focused on the companies operating in B2C market. The research has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The paper discusses findings related to potential customer value definition and its use in the process of diferentiated customer relationship management and potencial customer segmentation in conditions of manufacturing copmanies and companies operating in trade and service sectors.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky 07

  • ISBN

    978-80-969742-0-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    518-523

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    3. 10. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku