Hodnota zákazníka a CRM v procesu identifikace a získávání potenciálních zákazníků.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005982" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005982 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnota zákazníka a CRM v procesu identifikace a získávání potenciálních zákazníků.
Popis výsledku v původním jazyce
The paper discusses customer value and customer relationship management (CRM) in the proces of potential customer identification and aquisition. It presents the findings of the research focused on the companies operating in B2C market. The research has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The paper discusses findings related to potential customer value definition and its use in the process of diferentiated customer relationship management and potencial customer segmentation in conditions of manufacturing copmanies and companies operating in trade and service sectors.
Název v anglickém jazyce
Customer Value and CRM in Process of Potential Customers´Identification and Acquisition.
Popis výsledku anglicky
The paper discusses customer value and customer relationship management (CRM) in the proces of potential customer identification and aquisition. It presents the findings of the research focused on the companies operating in B2C market. The research has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The paper discusses findings related to potential customer value definition and its use in the process of diferentiated customer relationship management and potencial customer segmentation in conditions of manufacturing copmanies and companies operating in trade and service sectors.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické důsledky 07
ISBN
80-8070-597-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
518-523
Název nakladatele
Žilinská univerzita
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—