Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190681" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190681 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahu se zákazníky v podmínkách B2C trhu, zvlášť v oblasti služeb. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na firmy působící v oblasti služeb, prodeje a výroby spotřebního zboží. Článek se zabývá stávající a strategickou hodnotou zákazníka, způsobem a potřebou její analýzy a monitorování v procesu segmentace zákaníků a jejím využitím v procesu diferencovaného řízení vzthaů se zákazníky a strategickém plánování firem působících na českém spotřebním trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Differentiated customer relationship management according to customer value in companies operating in the service sector

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses differentiated customer relationship management in the condition of the Czech B2C market and in the service sector, in particular. It presents the finings of the research that focused on the companies operating in the area of services, sales and distribution (retailers and wholesalers) a production (manufacturers producing products for consumer market). The paper discusses the present and strategic customer value, the way and need for its analysis and monitoring in companies, and itsapllicability in the process of customer segmentation and implementation to the process of differentiated customer relationship management and strategic planning for companies operating in the Czech consumer market.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E + M Ekonomie a management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    118-127

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus