Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190681" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190681 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahu se zákazníky v podmínkách B2C trhu, zvlášť v oblasti služeb. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na firmy působící v oblasti služeb, prodeje a výroby spotřebního zboží. Článek se zabývá stávající a strategickou hodnotou zákazníka, způsobem a potřebou její analýzy a monitorování v procesu segmentace zákaníků a jejím využitím v procesu diferencovaného řízení vzthaů se zákazníky a strategickém plánování firem působících na českém spotřebním trhu.
Název v anglickém jazyce
Differentiated customer relationship management according to customer value in companies operating in the service sector
Popis výsledku anglicky
The paper discusses differentiated customer relationship management in the condition of the Czech B2C market and in the service sector, in particular. It presents the finings of the research that focused on the companies operating in the area of services, sales and distribution (retailers and wholesalers) a production (manufacturers producing products for consumer market). The paper discusses the present and strategic customer value, the way and need for its analysis and monitoring in companies, and itsapllicability in the process of customer segmentation and implementation to the process of differentiated customer relationship management and strategic planning for companies operating in the Czech consumer market.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E + M Ekonomie a management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
118-127
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—