Zdroje ve vztahu se zákazníky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505049" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505049 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zdroje ve vztahu se zákazníky
Popis výsledku v původním jazyce
V dnešní turbulentní době již nestačí prodávat výborný výrobek, abychom dosáhli úspěchu a pokořili naši konkurenci. Velkou konkurenční výhodou je mít dobré vztahy se svými zákazníky. Proto některé firmy využívají principů CRM a snaží se vztah se zákazníky ovlivňovat, ba ho dokonce řídit. Dobře si uvědomují, že jedině zákazníci drží jejich firmu "nad vodou" a dopomáhají ji k vytouženému zisku. Na druhou stranu mohou firmu také přivést k bankrotu. Ve svém příspěvku chci rozebrat zdroje ve vztahu se zákazníky, a hlavně výměnu těchto zdrojů. Jedná se o emoce, informace, jednání, a to ze strany zákazníka i firmy. Pomoci těchto zdrojů se chceme dostat přes srdce a mysl zákazníka k jeho peněžence.
Název v anglickém jazyce
RESOURCES IN RELATIONSHIP WITH CUSTOMERS
Popis výsledku anglicky
In actual turbulent era it is not enough to sell perfect product to achieve success and to humiliate competitors. Big competitive advantage is to have good relations with own customers. Therefore some companies use principles of CRM and try to affect therelationship or to manage it. They know very well, that only customers are feeding the company and that only they are helping to achieve wishful profit. On the other hand they also can destroy the company via causing it to bankrupt. In my contribution Iwould like to concern on resource in relations with customers and mainly on exchange of these resources. It is about emotions, information, behaviour from side of the customer and also a company.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Konkurencieschopnostť v EÚ-výzva pre krajiny V4
ISBN
80-8069-704-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Slovenská poľnohospodárská univerzita v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—