Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zdroje ve vztahu se zákazníky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505049" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505049 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zdroje ve vztahu se zákazníky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dnešní turbulentní době již nestačí prodávat výborný výrobek, abychom dosáhli úspěchu a pokořili naši konkurenci. Velkou konkurenční výhodou je mít dobré vztahy se svými zákazníky. Proto některé firmy využívají principů CRM a snaží se vztah se zákazníky ovlivňovat, ba ho dokonce řídit. Dobře si uvědomují, že jedině zákazníci drží jejich firmu "nad vodou" a dopomáhají ji k vytouženému zisku. Na druhou stranu mohou firmu také přivést k bankrotu. Ve svém příspěvku chci rozebrat zdroje ve vztahu se zákazníky, a hlavně výměnu těchto zdrojů. Jedná se o emoce, informace, jednání, a to ze strany zákazníka i firmy. Pomoci těchto zdrojů se chceme dostat přes srdce a mysl zákazníka k jeho peněžence.

  • Název v anglickém jazyce

    RESOURCES IN RELATIONSHIP WITH CUSTOMERS

  • Popis výsledku anglicky

    In actual turbulent era it is not enough to sell perfect product to achieve success and to humiliate competitors. Big competitive advantage is to have good relations with own customers. Therefore some companies use principles of CRM and try to affect therelationship or to manage it. They know very well, that only customers are feeding the company and that only they are helping to achieve wishful profit. On the other hand they also can destroy the company via causing it to bankrupt. In my contribution Iwould like to concern on resource in relations with customers and mainly on exchange of these resources. It is about emotions, information, behaviour from side of the customer and also a company.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Konkurencieschopnostť v EÚ-výzva pre krajiny V4

  • ISBN

    80-8069-704-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárská univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku