Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obchod v ČR na komunikačním a technologickém rozhraní.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A5817" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:5817 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obchod v ČR na komunikačním a technologickém rozhraní.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dnešním konkurenčním prostředí globálního trhu je řízení vztahů se zákazníky jedním za základních principů budování konkurenční výhody podniku. Objevují se však i názory, že se očekávané výsledky slibované před implementací CRM nedostavují. Je na viněselhání IT a jejich výrobců nebo musíme hledat chybu jinde? V článku je předložena analýza bariér úspěšného řešení CRM v podniku a doporučena cesta k jeho optimálnímu využití .

  • Název v anglickém jazyce

    Business Czech republic - communications or technology .

  • Popis výsledku anglicky

    Consumer?s behaviour is a necessary point of view for a compact approach to solving of business development problems. It is possible to create a wider space for a better allocation of sources to cover the needs of inhabitants. The customer relationship management is one of the basic principles of enterprise competitive advantage constructing in actual competitive environment of global market. There are some opinions, that expected results promised before CRM implementation, don`t appear. There is reflected the analysis of successfully enterprise CRM solution barriers in this paper and is recommended the way of its optimal use.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní konference *Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky ´04* Žilinské univerzity v Žilině

  • ISBN

    80-8070-310-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    121-126

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita v Žilině, EDIS

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    6. 10. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku