Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

UTILIZATION OF CRM BY SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001630" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001630 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    UTILIZATION OF CRM BY SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    RM systems are on the market for some time but only in the last decade saw great progress from niche usage and focus on the technical side of things, to mass use in all areas of enterprise management. This article deals with the possibility of CRM utilization for small and medium enterprises. The basis is the evolution of CRM definitions and theoretical definition of the various types of CRM concerning the enterprise. Furthermore, the article describes the current state of the CRM utilization by enterprises based on CSO data and own research, which assessed the knowledge and utilization of CRM systems by enterprises. How enterprises provide all processes and whether they have a real opportunity to use the CRM is significantly influenced by the size ofthe organization itself.

  • Název v anglickém jazyce

    UTILIZATION OF CRM BY SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES

  • Popis výsledku anglicky

    RM systems are on the market for some time but only in the last decade saw great progress from niche usage and focus on the technical side of things, to mass use in all areas of enterprise management. This article deals with the possibility of CRM utilization for small and medium enterprises. The basis is the evolution of CRM definitions and theoretical definition of the various types of CRM concerning the enterprise. Furthermore, the article describes the current state of the CRM utilization by enterprises based on CSO data and own research, which assessed the knowledge and utilization of CRM systems by enterprises. How enterprises provide all processes and whether they have a real opportunity to use the CRM is significantly influenced by the size ofthe organization itself.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0016" target="_blank" >EE2.3.20.0016: Cíleným výzkumem v oblasti malého a středního podnikání k dosažení konkurenceschopné znalostní ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    NOVÉ TRENDY - NOVÉ NÁPADY 2011, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87314-20-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    347-355

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    24. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku