Management kvality pro 21. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F18%3A10241041" target="_blank" >RIV/61989100:27360/18:10241041 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Management kvality pro 21. století
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha definuje principy a postupy moderního managementu kvality, jakož i zavádění modelů excelence organizací. Obsahuje přehled všech důležitých metod a nástrojů plánování, zabezpečování i zlepšování kvality. Klade důraz na roli lidí v managementu kvality. Doporučuje postupy pro ekonomické analýzy, benchmarking, hodnocení výkonnosti a integraci systémů managementu. Zdůrazňuje rovněž aplikaci statistických metod zejména v etapách návrhu a vývoje produktů i procesů. Všechny kapitoly knihy vycházejí z výsledků výzkumu členů autorského kolektivu.
Název v anglickém jazyce
Quality management for 21st Century
Popis výsledku anglicky
Book defines quality management principles and procedures as well as establishing of organizational excellence models. All important methods and tools of quality planning, quality assurance and quality improvement are included into text of the publication. People engagement is stressed at special chapter. Processes of economic analyses, benchmarking, performance assessment and management system integration are recommended there. Role of statistical methods, especially during products and processes design and development is underlined at the book. All chapters are based on results of research made by authors.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7261-561-2
Počet stran knihy
366
Název nakladatele
Management Press Praha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—