Řízení a zlepšování kvality
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F23%3A10252347" target="_blank" >RIV/61989100:27510/23:10252347 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení a zlepšování kvality
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kniha si klade za cíl poskytnout přehled a základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníků, managementu kvality a o kvalitě v organizaci, a také seznámit čtenáře s jednoduchými nástroji, ale i pokročilými postupy a metodami, pro řízení a zlepšování kvality. Text je vhodný pro široké spektrum čtenářů. Svou oblast zde najdou především firemní zaměstnanci, jejichž těžištěm v praxi je procesní řízení a kvalita.
Název v anglickém jazyce
Quality Management and Improvement
Popis výsledku anglicky
This book aims to provide an overview and basic idea of customer satisfaction assessment, quality and quality management in the organization, as well as to acquaint readers with simple tools, as well as advanced procedures and methods, for quality management and improvement. The text is suitable for a wide range of readers. Above all, corporate employees, whose focus in practice is process management and quality, will find their area here.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87865-83-5
Počet stran knihy
206
Název nakladatele
Ekopress
Místo vydání
Jesenice
Kód UT WoS knihy
—