Strategie jako nástroj posuzování úspěchu českých podniků.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F00%3A10001994" target="_blank" >RIV/61989100:27510/00:10001994 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie jako nástroj posuzování úspěchu českých podniků.
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní myšlenkou článku je ukázat aktuální oblast strategického managementu. Úroveň strategického managementu je jedním z hlavních faktorů hodnocení úspěchu podniku. Článek se zabývá flexibilitou českých podniků a ukazuje tři hlavní strategické cíle: nalezení strategických partnerů, finanční zdroje, zapojení do revitalizačních programů vlády.
Název v anglickém jazyce
The strategy as a tool for the Czech enterprises success assessment.
Popis výsledku anglicky
The main idea of the paper is to show an actual area of the strategic management. The level of the strategic management is one of the main factors of the evaluation of the enterprise success.The three main strategical goals of Czech enterprises are formulated: finding the strategic partners, obtaining the finance, connection with revitalization programme of the Czech government.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Práce a štúdie
ISBN
N
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Žilinská univerzita, fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—