Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitální televizní vysílání na prahu 3. tisíciletí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002031" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002031 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Digitální televizní vysílání na prahu 3. tisíciletí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje situaci na trhu interaktivních aplikací digitální televize a osvětluje základní pojmy používané v tomto segmentu. Interaktivní aplikace jsou charakterizovány z pohledu TV diváka a výhod, které přinášejí. Marketingový mix je prezentovánzpůsobem 6P. Součástí je také časový harmonogram realizovaného projektu. V závěru je uveden graf předpokládaného nákupního chování pro vybrané interaktivní služby

  • Název v anglickém jazyce

    Digital TV at the turn of the milennium

  • Popis výsledku anglicky

    There is description of interactive applications on digital TV and describe basic terms used at that sector of business. Interactive apps are described using view of TV customer, benefits are mentioned too. Marketing mix is presenting 6P approach, time schedule is mentioned, too. In the end graph of potential acceptance of interactive apps is presented for selected interactive apps

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod na přelomu tisíciletí

  • ISBN

    80-7329-012-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    136-140

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    4. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku