Digitální televizní vysílání na prahu 3. tisíciletí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002031" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002031 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální televizní vysílání na prahu 3. tisíciletí
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje situaci na trhu interaktivních aplikací digitální televize a osvětluje základní pojmy používané v tomto segmentu. Interaktivní aplikace jsou charakterizovány z pohledu TV diváka a výhod, které přinášejí. Marketingový mix je prezentovánzpůsobem 6P. Součástí je také časový harmonogram realizovaného projektu. V závěru je uveden graf předpokládaného nákupního chování pro vybrané interaktivní služby
Název v anglickém jazyce
Digital TV at the turn of the milennium
Popis výsledku anglicky
There is description of interactive applications on digital TV and describe basic terms used at that sector of business. Interactive apps are described using view of TV customer, benefits are mentioned too. Marketing mix is presenting 6P approach, time schedule is mentioned, too. In the end graph of potential acceptance of interactive apps is presented for selected interactive apps
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod na přelomu tisíciletí
ISBN
80-7329-012-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
136-140
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
4. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—