Digitální televizní vysílání na prahu 3. tisíciletí.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002030" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002030 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989100:27510/02:00009023
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální televizní vysílání na prahu 3. tisíciletí.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek hovoří o digitální ekonomice, zdůrazňuje význam digitálního TV a popisuje situaci na trhu interaktivních televizních aplikací vč. objasnění základních pojmů používaných v tomto segmentu. Interaktivní aplikace jsou charakterizovány z pohledu TV diváka a výhod, které přinášejí
Název v anglickém jazyce
Digital TV at the turn of the milennium
Popis výsledku anglicky
There is description of interactive applications on digital TV and describe basic terms used at that sector of business. Interactive apps are described using view of TV customer, benefits are mentioned too. In the end graph of potential acceptance of interactive apps is presented for selected interactive apps
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
In-Store Marketing
ISSN
—
e-ISSN
—
Svazek periodika
III
Číslo periodika v rámci svazku
10
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
32-33
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—