The Role of Management in the Product Innovation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002145" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002145 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Role of Management in the Product Innovation
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with the need to innovate products and processes in the firms. It shows how managers can help this innovation process not only with their professional approach but also by creating adequate organizational structures
Název v anglickém jazyce
The Role of Management in the Product Innovation
Popis výsledku anglicky
The article deals with the need to innovate products and processes in the firms. It shows how managers can help this innovation process not only with their professional approach but also by creating adequate organizational structures
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ECON´01
ISSN
0862-7908
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
88-98
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—