Aspekty elektronického obchodu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002288" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002288 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aspekty elektronického obchodu
Popis výsledku v původním jazyce
Elektronický obchod představuje jednu z konkurenčních výhod pro podnik, i když přechod na elektronické obchodování není jednoduchou záležitostí. Mezi hlavní aspekty jeho existence a rozvoje můžeme zařadit kvalitní legislativní a podnikatelské prostředí aotázku bezpečnosti v oblasti elektronického obchodu
Název v anglickém jazyce
Electronic commerce's aspects
Popis výsledku anglicky
Electronic commerce presents one of the competition's advantage for the company although the conversion to the electronic commerce is not simple affair. Among the main aspects its existence and development we can include quality legislative and businessenvironment and the question of security in the electronic commerce area
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod na přelomu tisíciletí
ISBN
80-7329-012-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
4. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—