Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektronický obchod - jistá konkurenční výhoda

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002289" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002289 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektronický obchod - jistá konkurenční výhoda

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na elektronický obchod jako na možnou konkurenční výhodu. Elektronický obchod představuje opatření obchodních aktivit prostřednictvím informačních technologií a je součástí širší podnikové oblasti. Rozlišujeme elektronický obchod B2Ba B2C. V oblasti B2B máme 3 základní obchodní modely - model "seller centric" , model "buyer centric" a model "e-marketplace". Se Statickými webovými stránkami, on-line nabídkou zboží a propojením internetových aplikací s firemním informačním systémem se můžeme setkat v oblasti B2C. Možné přínosy, příležitosti, perspektivy a ohrožení v rámci elektronického obchodu jsou rovněž zmíněny v tomto příspěvku

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic commerce - certain advantage of competition

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is aimed to the electronic commerce like possible advantage of firm's competition. Electronic commerce means a business activities provision of firm by means of informative technologies and it's a component of a wider business area. We can distinguish electronic commerce "B2B" and "B2C". We have 3 basic business models in the area B2B - Model seller centric, Model buyer centric and Model e-marketplace. There are statistic www pages, on-line supply of goods and the connection of internetapplication with informative firm's system in the area B2C. Possible contributions, opportunities, perspectives and risks in electronic commerce are also mentioned in this contribution

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia EkF VŠB-TU Ostrava 2002

  • ISBN

    80-248-0103-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    22. 5. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku