Generování obsahu faktorů pro měření spokojenosti zákazníků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007430" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007430 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Generování obsahu faktorů pro měření spokojenosti zákazníků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá klasifikací faktorů, které pomáhají k měření spokojenosti zákazníků. Faktory jsou rozděleny do dvou hlavních skupin : motivátory a výběrová kritéria. Příspěvek rovněž diskutuje jak vytvořit obsah faktorů.
Název v anglickém jazyce
The Settings of Factor Content for Customer Satisfaction Measurement
Popis výsledku anglicky
The paper deals with classification of two factors which contribute to the satisfaction of customers. The factors are divided into the two main groups: motivators and choice criteria. The contribution also discusses how to generate the content of factors.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003
ISBN
80-7329-047-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
40-50
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
30. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—