Role marketingového výzkumu při měření spokojenosti s logistickými faktory
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007431" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007431 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role marketingového výzkumu při měření spokojenosti s logistickými faktory
Popis výsledku v původním jazyce
Výkonnost organizací lze měřit prostřednictvím dat z interní a externí analýzy. Interní analýza se zaměřuje především na analýzu prodeje (analýzy efektivnosti) a analýzu nákladů (analýza účinnosti). Předmětem předloženého příspěvku je externí analýza, která se opírá zejména a užití metod výzkumu trhu.
Název v anglickém jazyce
The role of market research for customer satisfaction measurement with logistic factors
Popis výsledku anglicky
The company performance is possible to measure through the data collected from internal and external analysis. The paper deals with the external analysis which use the market research methods.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Finanční a logistické řízení v kontextu vstupu ČR do EU
ISBN
80-239-0860-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
469-474
Název nakladatele
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Čeladná - Podolanky
Datum konání akce
25. 6. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—