Podnikatelské prostředí EU a jeho vliv na strategii firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009706" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009706 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podnikatelské prostředí EU a jeho vliv na strategii firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Integrace do jednotného trhu přináší změny parametrů prostředí a expanze firem v rámci EU vyžaduje znalost a sledování vývoje charakteristik prostředí EU. Jednotný trh znamená otevření se konkurenci a podřízení se pravidlům jednotného trhu. Firmy musí zvážit dopad na jejich prosperitu.
Název v anglickém jazyce
Business environment of EU and its influence on firm strategy
Popis výsledku anglicky
Integration process CR into EU brings the changes of parameters of business environment and the expansion of firm asks to monitoring and knowledge of the business environment. EU means for the firms opening to international competition and accepts the regulations of this market. The firms have to know the future influence of this market to their benefits.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy
ISBN
80-7329-076-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
7-11
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
27. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—