Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podnikatelské prostředí EU a jeho vliv na strategii firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009706" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009706 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podnikatelské prostředí EU a jeho vliv na strategii firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Integrace do jednotného trhu přináší změny parametrů prostředí a expanze firem v rámci EU vyžaduje znalost a sledování vývoje charakteristik prostředí EU. Jednotný trh znamená otevření se konkurenci a podřízení se pravidlům jednotného trhu. Firmy musí zvážit dopad na jejich prosperitu.

  • Název v anglickém jazyce

    Business environment of EU and its influence on firm strategy

  • Popis výsledku anglicky

    Integration process CR into EU brings the changes of parameters of business environment and the expansion of firm asks to monitoring and knowledge of the business environment. EU means for the firms opening to international competition and accepts the regulations of this market. The firms have to know the future influence of this market to their benefits.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy

  • ISBN

    80-7329-076-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    7-11

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    27. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku