Kvalita firemních procesů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009747" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009747 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita firemních procesů
Popis výsledku v původním jazyce
Dobře fungující firemní procesy jsou zaměřeny na zákazníky. Jejich kvalita předurčuje nejen jakost výstupních produktů firmy, ale také i kvalitu vstupních produktů, které jsou procesem transformovány. Při zdokonalování kvality procesů musí management firem brát v úvahu způsob a oblasti implementace zdokonalení kvality procesů, které jsou v článku charakterizovány
Název v anglickém jazyce
Firm Process Quality
Popis výsledku anglicky
Well worked firm processes are focused to customers. Their quality is predetermining not only output products quality but the input products quality as well that are transformed by process. Firm management has to take into consideration the way and implementation areas of process quality that are characterized in the article.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Věda a výuka
ISBN
80-248-0616-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
75-81
Název nakladatele
VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
30. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—