Kvalita procesů a jejich vliv na strategii firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009748" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009748 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita procesů a jejich vliv na strategii firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Meaning of quality processes is a key for working competition able of firms in current open market economics. Quality of firm processes predetermines not only quality output products but also quality of input products that are need for realize firm processes and that are focused to customers. Firm management has to take into consideration the factors by determine the quality strategy of processes that have influence at a way and area of quality process improve implementation. The article describes possibilities of process quality improve in the process- oriented firms
Název v anglickém jazyce
Process Quality and its influence on firm strategy
Popis výsledku anglicky
Meaning of quality processes is a key for working competition able of firms in current open market economics. Quality of firm processes predetermines not only quality output products but also quality of input products that are need for realize firm processes and that are focused to customers. Firm management has to take into consideration the factors by determine the quality strategy of processes that have influence at a way and area of quality process improve implementation. The article describes possibilities of process quality improve in the process- oriented firms
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodářském priestore
ISBN
80-225-1904-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
593-600
Název nakladatele
Ekonóm
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Mojmírovce
Datum konání akce
7. 10. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—