Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita procesů a jejich vliv na strategii firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009748" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009748 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita procesů a jejich vliv na strategii firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Meaning of quality processes is a key for working competition able of firms in current open market economics. Quality of firm processes predetermines not only quality output products but also quality of input products that are need for realize firm processes and that are focused to customers. Firm management has to take into consideration the factors by determine the quality strategy of processes that have influence at a way and area of quality process improve implementation. The article describes possibilities of process quality improve in the process- oriented firms

  • Název v anglickém jazyce

    Process Quality and its influence on firm strategy

  • Popis výsledku anglicky

    Meaning of quality processes is a key for working competition able of firms in current open market economics. Quality of firm processes predetermines not only quality output products but also quality of input products that are need for realize firm processes and that are focused to customers. Firm management has to take into consideration the factors by determine the quality strategy of processes that have influence at a way and area of quality process improve implementation. The article describes possibilities of process quality improve in the process- oriented firms

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodářském priestore

  • ISBN

    80-225-1904-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    593-600

  • Název nakladatele

    Ekonóm

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Mojmírovce

  • Datum konání akce

    7. 10. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku