Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Predikce následujícího dvacetiletí v koncepci marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009774" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009774 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Predikce následujícího dvacetiletí v koncepci marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper applies the prediction of world development to the marketing world for consecutive twenty years. It is based on one of the most significant concluding prognostic studies ordered by the Germany Ministry of education, development and technology(BMBF). Prognosis application is concerned to the relationship between supply - demand, otherwise producer - customer. The prognostic studies are resumed in the first instance of this paper, thereafter the marketing domain deduction. The conclusion takesin an objective vision of development in marketing mix for the next twenty years.

  • Název v anglickém jazyce

    Prediction of world marketing trends in cosecutive twenty years

  • Popis výsledku anglicky

    This paper applies the prediction of world development to the marketing world for consecutive twenty years. It is based on one of the most significant concluding prognostic studies ordered by the Germany Ministry of education, development and technology(BMBF). Prognosis application is concerned to the relationship between supply - demand, otherwise producer - customer. The prognostic studies are resumed in the first instance of this paper, thereafter the marketing domain deduction. The conclusion takesin an objective vision of development in marketing mix for the next twenty years.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodné vzťahy 2003

  • ISBN

    80-225-1880-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ekonomická univerzita v Bratislavě

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Virt, Slovenská republika

  • Datum konání akce

    4. 12. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku