Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

O možnostech využití územního marketingu ve středoevropských městech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010390" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010390 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    O možnostech využití územního marketingu ve středoevropských městech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá možnostmi využití územního marketingu ve středoevropských městech a velkoměstech. Městské prostory jsou typické pro celou středoevropskou kulturu. Vhodná aplikace územního marketingu v menších i větších městech může napomoci jejich dalšímu vývoji založenému na udržitelnosti

  • Název v anglickém jazyce

    About the possibilities of the utilisation of territorial marketing in Central European Cities

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the possibilities of the utilization of territorial marketing in Central European towns and cities. Urban spaces constitute typical features of the culture of Central Europe. Appropriate application of territorial marketing in these towns and cities could initiate their further development based on sustainability.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a média. Regionálny marketing

  • ISBN

    81-89034-82-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    188-192

  • Název nakladatele

    Univerzita s. Cyrila a Metoda v Trnave - FMK

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    25. 11. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku