O možnostech využití územního marketingu ve středoevropských městech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010390" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010390 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
O možnostech využití územního marketingu ve středoevropských městech
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá možnostmi využití územního marketingu ve středoevropských městech a velkoměstech. Městské prostory jsou typické pro celou středoevropskou kulturu. Vhodná aplikace územního marketingu v menších i větších městech může napomoci jejich dalšímu vývoji založenému na udržitelnosti
Název v anglickém jazyce
About the possibilities of the utilisation of territorial marketing in Central European Cities
Popis výsledku anglicky
The article deals with the possibilities of the utilization of territorial marketing in Central European towns and cities. Urban spaces constitute typical features of the culture of Central Europe. Appropriate application of territorial marketing in these towns and cities could initiate their further development based on sustainability.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a média. Regionálny marketing
ISBN
81-89034-82-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
188-192
Název nakladatele
Univerzita s. Cyrila a Metoda v Trnave - FMK
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
25. 11. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—