Efektivní nástroje pro nákupní marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017500" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017500 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivní nástroje pro nákupní marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek poukazuje na možnosti využití specifických nástrojů e-obchodování, e-tržišť a e-aukcí v oblasti nákupního marketingu, vymezuje přínosy a rizika pro jejich uživatele.
Název v anglickém jazyce
Efective Instruments in Purchase Marketing
Popis výsledku anglicky
The paper points to possibilities of using different e-commerce, e-marketplace and e-auction tools in the area of purchase marketing, demarcates benefits and risks for their users.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu - Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference
ISBN
80-248-1166-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—